Niemal każda stacjonarna firma potrzebuje szyldu. Trzeba przecież poinformować klientów, gdzie mają jej szukać. Przy okazji można ją w ten sposób zareklamować. Jak zrobić to skutecznie i estetycznie? Tego chciałam się dowiedzieć od Natalii Kaczor ze Stowarzyszenia Traffic Design, które zajmuje się między innymi estetyzacją przestrzeni publicznej.
Transkrypcja podcastu do pobrania pod tekstem poniżej.
Stowarzyszenie Traffic Design od czterech lat realizuje projekt re:design, w ramach którego projektują szyldy dla lokalnych rzemieślników. Ich realizacje możecie obejrzeć w Gdyni, Leszie, Gostyniu Saint-Étienne i na warszawskiej Pradze. W stolicy pracowali już dwa razy, a najnowsze odmłodzone szyldy pojawiły się na Pradze-Południe na początku tego roku. Zdjęcia „przed” i „po” możecie obejrzeć tutaj.
Pod koniec odcinka Natalia opowiada o swoim ulubionym odmienionym szyldzie. To gdyński bar mleczny, którego zdjęcie znajdziecie tu.
O reklamie w przestrzeni publicznej mówiliśmy już w Audycjach Kulturalnych. Gościem tego odcinka była rzeczniczka prasowa Narodowego Instytutu Dziedzictwa, Wioletta Łabuda – Iwaniak.
fot. Traffic Design / projekt Marta Przeciszewska
Jak zaprojektować dobry szyld – Natalia Kaczor – transkrypcja podcastu