Jak zaprojektować dobry szyld – Natalia Kaczor

dobry szyld

Niemal każda stacjonarna firma potrzebuje szyldu. Trzeba przecież poinformować klientów, gdzie mają jej szukać. Przy okazji można ją w ten sposób zareklamować. Jak zrobić to skutecznie i estetycznie? Tego chciałam się dowiedzieć od Natalii Kaczor ze Stowarzyszenia Traffic Design, które zajmuje się między innymi estetyzacją przestrzeni publicznej.

Stowarzyszenie Traffic Design od czterech lat realizuje projekt re:design, w ramach którego projektują szyldy dla lokalnych rzemieślników. Ich realizacje możecie obejrzeć w Gdyni, Leszie, Gostyniu Saint-Étienne i na warszawskiej Pradze. W stolicy pracowali już dwa razy, a najnowsze odmłodzone szyldy pojawiły się na Pradze-Południe na początku tego roku. Zdjęcia „przed” i „po” możecie obejrzeć tutaj.

Pod koniec odcinka Natalia opowiada o swoim ulubionym odmienionym szyldzie. To gdyński bar mleczny, którego zdjęcie znajdziecie tu.

O reklamie w przestrzeni publicznej mówiliśmy już w Audycjach Kulturalnych. Gościem tego odcinka była rzeczniczka prasowa Narodowego Instytutu Dziedzictwa, Wioletta Łabuda – Iwaniak.

 

fot. Traffic Design / projekt Marta Przeciszewska

Audycje Kulturalne są projektem realizowanym przez Narodowe Centrum Kultury.

Inne odcinki z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zapisz się do Newslettera