Kultura jako element wzmacniający markę Polski – debata z cyklu „Polskie DNA”

Czym jest współczesny patriotyzm? Czy kultura może pomagać w budowaniu marki Polski? Jaką strategię powinien przyjąć nasz kraj i czy jej stworzenie jest w ogóle możliwe? M.in. takie pytania zadawali sobie uczestnicy pierwszej w tym roku debaty z cyklu „Polskie DNA”, którą poprowadził dyrektor Narodowego Centrum Kultury prof. Rafał Wiśniewski.

W spotkaniu uczestniczyli redaktor naczelny i wydawca magazynu „Brief” Grzegorz Kiszluk, prezes zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc Adam Mikołajczyk, strateg budowania marki Paweł Tkaczyk, dyrektorka Muzeum Narodowego w Lublinie dr Katarzyna Mieczkowska i dyrektorka Centrum Archiwistyki Społecznej w Warszawie Katarzyna Ziętal.

Debaty z cyklu „Polskie DNA” są elementem społeczno-edukacyjnej kampanii NCK „#Barwy Wspólne”, której celem jest szacunek do symboli narodowych oraz rozwijanie uczuć i postaw patriotycznych rozumianych jako codzienne, drobne gesty. Organizatorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: „Co to znaczy być patriotą w dzisiejszym świecie?”, edukują i zachęcają do świętowania polskości na co dzień, nie tylko od święta.

Cała debata jest dostępna na kanale NCK na portalu YouTube.

Audycje Kulturalne są projektem realizowanym przez Narodowe Centrum Kultury.

Inne odcinki z tej kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Katarzyna Oklińska

sekretarz redakcji

Zapisz się do Newslettera